Pseudonim: Yuu, Chiri, Ichirou, Ichi, większość skraca jego imię nie mogąc go zapamiętać i nie może się doczekać, aż wymyśli sobie jakiś pseudonim bohaterski, by raz na dobre pozbyć się problemu. Wiek: 16 lat [ur. 13/02] Szkoła: Shiketsu. Klasa: I-B Ranga: Miejscowy Awanturnik - sława Yuuichirou sięga dość daleko, swymi wiciami obejmując całe miasto. Choć z wyglądu chłopak jest dość niepozorny, od dzieciaka ładował się w kłopoty. Gdy tylko coś mu się nie podobało, zaraz był gotów postawić się swoim przeciwnikom i skopać im tyłek, bądź skończyć ze skopanym tyłkiem, gdy po raz kolejny przecenił swoje możliwości. Aż w końcu zatroskana babcia postanowiła odpowiednio chłopaka ukierunkować, obawiając się że ze swoim temperamentem skończy jako złoczyńca tłukąc się ze wszystkim co popadnie. Jego dotychczasowe popisy zostawiły jednak po sobie ślad, a mieszkańcy wiedzą że jeśli gdzieś wybuchła bójka z udziałem szarowłosego chłopaka z dwukolorowymi oczami i ogonem, można od razu założyć że to właśnie Ichirou znowu się w coś wpakował. Fanklub: Iceman. Mimo jego przejścia na 'emeryturę' i zostania dyrektorem U.A., Yuuichirou nadal w miarę możliwości stara się śledzić jego losy i poczynania.
Dar
GLASS Użytkownik indywidualności może tworzyć i manipulować szkłem odblaskowym lub przezroczystym. Specjalne pory na całym ciele, uwalniają małe cząsteczki szkła, które zbierają się razem, tworząc większe kawałki szkła o dowolnym kształcie. Szkło, którym manipuluje, jest dużo wytrzymalsze niż zwykłe szkło, a jego siła jest równa rangi kontroli użytkownika. Dopiszę tu masę sensownych ograniczeń, ale jutro bo dziś już wybitnie mi się nie chce.
Umiejętności wypracowane: Czyli umiejętności realistyczne, jakie nasza postać nabyła i nie są związane z jej darem, np. dużo ćwiczy na siłowni, skąd ma dobrą kondycję, lub uczyła się strzelać z łuku całe życie, więc teraz umie się nim posługiwać, nauczyła się stosować ziołolecznictwo z ksiąg w bibliotece itp. Oczywiście bez przesady, max 3 umiejętności, DOBRZE UZASADNIONE. Plus pamiętajcie, że to DZIECI, uczniowie, więc nie mieli jeszcze za wiele czasu żeby się rozwinąć, nie będą mogli też np. pakować na siłowni. - - - Ograniczenia i słabości: Najważniejsza część opisu daru, żeby utrzymać postacie w ryzach i nie robić z nich zbyt potężnych nadludzi. Należy tutaj opisać wszystkie negatywne skutki daru (nie tylko dla postaci, ale i jej otoczenia), np. ograniczenia czasowe, limity mocy, siły itp. Tak samo należy tu zawrzeć jakieś ograniczenia umiejętności - wiadomo bowiem, że jeśli ktoś nie ćwiczy regularnie, to będzie tracił kondycję i zwinność, albo ktoś kto dawno nie posługiwał się mieczem, nie będzie tak sprawnie nim władał. - - - -
Wygląd
Tutaj opisujemy wygląd postaci. Najważniejsze informacje to: wzrost, kolor cery, oczu i włosów oraz długość włosów. Do tego warto opisać, w czym postać chodzi ubrana na co dzień. Wygląd stroju bohatera: Nie jest to pole obowiązkowe jedynie dla pierwszoklasistów! Jak wygląda postać jako bohater? Peleryna, majtki na rajstopach? Wszystko zależy od waszej wyobraźni.
Charakter
Opisujemy cechy postaci, co lubi, czego nie znosi. Wszystkie istotne informacje na temat charakteru powinny znaleźć się właśnie tutaj.
Historia
Postać nie miała ciekawego życia? Było nudne jak flaki z olejem? Napisz to. Warto w historii zaznaczyć, co skłoniło bohatera, aby poszedł do liceum U.A. albo Shiketsu. Pragnie zostać bohaterem, bo został zainspirowany przez kogoś? Liczą na szybki zarobek, są idealistami chcącymi poświęcić się dla innych? Czy może wcale nie zamierza łączyć swojej przyszłości z ratowaniem cywilów, tylko rodzice go do tego zmuszają?
Ciekawostki
Postać ma jakiś brzydki sekret albo nie potrafi zasnąć bez różowego, pluszowego króliczka? To idealne miejsce do napisania wszystkiego, co przychodzi wam na myśl o waszej postaci i chcecie się z tym podzielić. - - - -